Känslostorm!



Lycka är att möta varje dag med ett leende!
Jag kan inte med ord beskriva hur fantastiskt lycklig jag känner mig....
Jag är fullt medveten om att det finns människor som anser att det är patetiskt att beskriva och berätta om lycka glädje och kärlek,men tyvärr gott folk,sån är jag ;)
 
Jag älskar känslan av lycka jag känner när jag möter min mans blick.
Jag älskar ruset som far genom kroppen och hjärtat slår BABANG när han samtidigt ler och blinkar med sina ögon som bara han kan när ingen annan ser!
 
Jag älskar känslan av stolthet som far genom kropp och själ när jag ser på mina barn och känslan "det här gjorde du bra" kryper fram.
 
Jag älskar att lägga mig på kvällen och känna att varje val jag gjort har jag gjort för mitt eget bästa och för min egen familjs välmående.
 
Jag älskar att ha vetskapen av att hur jävligt eller trassligt det än må ha varit så har jag alltid funnit kärlek och lycka tillsammans med min egen lilla familj.
 
Jag älskar att varje morgon vakna och veta att det är just jag som skapar mitt eget liv efter mina villkor,att det är just jag som har rätten att välja vem eller vilka jag vill ha i mitt liv!
 
Jag älskar att känna insikten av att livlinorna 50/50 eller att låta "publiken rösta" är dom sämsta alternativen.....
Däremot väljer jag gärna "att ringa en vän" :D