Dagen jag inte ser fram emot är snart här....

 
 
 
Här hemma tar vi en tur med förkylning igen....fick en löjligt kort förkylning förra veckan mellan Söndag kväll och Tisdag kväll men i morse vaknade jag med en känsla av jordens vindrickarkväll * 1000 så nu jäklar har den slagit till ordentligt!
Varenda liten del av kroppen värker...
Tur att lilla mamma finns som kan sponsra med dunderkurer så man kommer ur sängen imorgon!
 
På eftermiddagen idag dök Torbjörn upp :)
Och tack vare honom tog jag min snoriga näsa och skruttiga kropp och klev ur sängen och språkade en stund !
Han är bra go den där mannen,man har alltid ett brett leende på läpparna när han går :D !
 
Det är begravning för Kurt på Onsdag,även Torbjörn ska dit och min mamma så handblommor ska fixas och vi kom överens om att en ros med något vitt blir bra....Kurt älskade rosor <3 !
Pappa kan tyvärr inte följa med men blommor från honom ska också fixas....
Varken jag T eller barnen har kläder så imorgon bär det av mot uppsala och provhytterna....
 
Usch jag riktigt bävar inför begravningen....
Man ser väl aldrig fram mot en begravning,men jag brukar tycka att det känns skönt när begravningar närmar sig så man får ett "avslut" och får ta ett sista farväl....den här gången vill jag inte det!
Jag vill verkligen inte....inte just nu....
 
 
Även fast Kurt och jag alltid pratat om allt så finns det ändå så himla mycket jag har kvar att säga....
Han är den som verkligen ha lärt mig att man inte ska ha förutfattade meningar om människor och han är även den som lärt mig att man får säga att det gör ont när någon pratar illa om en eller sårar .....
 
Jag har så himla mycket jag önskar att jag kunde berätta....
Och jag önskar så att hela världen blev såå mycket mer empatiska och förstående gentemot andra människor!
Vi är så himla duktiga på att dömma och fördömma....utan att ens försöka se vad som finns inuti människan....
 
Om Kurt ens vet vilka ögon han fick upp på mig vet jag inte....men jag är honom evigt tacksam för allt...
 
Behöver jag ens säga att tankeverksamheten har gått varm efter att Kurt gick bort....jag trodde precis då att jag skulle stå kvar helt själv med alla dessa funderingar....men de gjorde jag inte!
För vips dök en efterlängtad och saknad vän upp i inboxen :D
En klok kvinna som jag är såå tacksam för att hon funnits den här tiden efter att Kurt gick bort....en vän som jag inte haft kontakt med på många många år !
Det är bara att konstatera att livet är en resa med olika mycket bagage och med olika spår.....och till alla elaka säger vi "ÄT SKIT" ;)
Kloka kvinnan i inboxen :)

Kanske, kanske inte kan de va jag, tog åt mig gjorde jag direkt iaf. Jag kände värmen i dina ord käre vän ❤❤❤

Svar: Du kände helt rätt älskade du !!!!Jag är sååå fantastiskt glad att du funnits här <3 <3 !!!!
Babytalk Sweden

Kloka kvinnan i inboxen :)

Finns alltid när du behöver, de vet du ❤ Tack för allt fint du skriver. Mina tårar bara rinner och rinner ❤❤❤