Söndag sägs vara en vilodag!

Söndag sägs vara en vilodag men jag vet inte de ja ;)
Ikväll kommer äntligen mina älskade stora söner hem!
Äldsta har vaktat sin mosters lägenhet medan dom varit i Skåne och näst äldsta har varit på skolresa i Göteborg.
Tomt? Mm,bara förnamnet!
Att enbart ha 2 ungar i huset har varit galet "lugnt och tyst" och jag har verkligen insett hur mycket jag äslkar att ha en relativt stor familj med pratglada barn :D
Sorry övriga familj,släkt och vänner....men jag skulle nog kunna ha 10 ungar,en hall överfull av skor och jackor och tre tvätkorgar som man aldrig ser botten på :D
Skämt å sido,10 var kanske till att ta i !
Men det har varit otroligt tomt och i morse när jag frågade T om hur han tyckt att det varit med enbart 2 barn i huset.... han svarade med 3 ord som alla började på T
"Tyst Tomt Tråkigt"
 
Just nu sitter madam butterfly och kollar på Saltkråkan och käkar glass med storebror Ludvig.
Pappa T skurar golv och jag ska sätta mig med bokföringspapper som fram tills för någon dag sedan var i ordning men nu är i o-ordning.
Jag HATAR att sortera papper som är i oreda!
Men det ska bli fantastiskt skönt att få allt klart och jag har bestämt mig för att ikväll,när allt är klart,då ska jag sjunka ner i soffan med en kopp och lapp-filten som mamma kallar min "renfilt".
Undra om det är någon bra film på tv ikväll?