ARG!

 
 
 
 
 
 
Jag trodde aldrig att jag skulle behöva bli besviken på Polisen men nu är jag riktigt besviken men också förbannad!

Hur i hela fridens namn kan man rakt av utan att ens ta kontakt bara lägga ner en anmälan!?

Vi är MÅNGA som kan styrka,vittna mm mm men INGEN av oss blir kontaktade utan får bara brev hem med "avslag" på våra anmälningar och mannen som har dessa bedrägerier som sitt levebröd kan fortsätta att härja fritt !

Förklaringen i breven är i korta drag brott kan inte styrkas,det finns inte tillräckligt med bevis vilket känns knepigt eftersom vi är så många som är drabbade.....
Citerar vad svaret blev när jag ringde h*n som beslutat att lägga ner:

" Hur f*n kan man vara så j*vla korkad så man...." "Då får man f*n skylla sig själv"
 

Mitt svar blev: Skämtar du eller?
 
Svar: NEJ !
 
Blir fortfarande arg bara jag tänker på det! Så nu tänker jag städa av mig ilskan!!!