Sommarnatt!

 
Sommar? Är det fler än jag som både undrar var sommaren tagit vägen och framförallt OM den ens tänker visa sig?
Jag älskar sommaren och förra sommarens hetta,ni minns då i Juli när alla höll på att avlida av värmeslag....det är sån sommar jag  Ä L S K A R  och verkligen önskar mig!
 
Dagen har rent ut sagt känts skitbra!
Bara av att veta vad som var felet gör att allt känns så himla mycket bättre!
 
Jag var i butiken en väldigt kort stund i eftermiddags och efter de tänkte jag "överraska" min älskade make med att handla på vägen hem.
Egentligen var det han som skulle handla efter att jag kommit hem men jag tyckte att jag kände mig rätt okej och så jag begav mig till Ica....väl där kände jag mest att "va skulle jag dit och göra" och när jag stod där och var som mest förvirrad gömd vid blöjhyllan vem dyker upp då?
Jo min man :D !
Han fick ett infall och mutade de stora barnen att passa N och nog för att jag alltid blir glad av att se honom men just då blev jag jätteglad!
Han log och sa "är du här"
Ja sa jag och tack gode gud att du kom!!!
Han kikade i kundvagnen och jag svarade raskt "jag vet,men allt är en ända röra,jag fattar inte ens vad det är jag ska handla".
Då handlar vi tillsammans sa han och la armen om mig och pussade mig i pannan....och vet ni,i just såna lägen är jag såå tacksam att jag lever ihop med världens underbaraste karl !
Han vet precis hur han ska titta på mig för att jag ska få fjärilar i magen och glömma allt som inte känns bra på studs :D
 
Vi handlade klart och sen åkte vi hem och tände grillen,vi hade den äran att bjuda mammsen på mat idag!
Helt otroligt att vi hann grilla mellan skurarna :D
 
Mamma och jag hann även med att slå våra kloka huvuden ihop och bestämde att från och med imorgon kör vi utförsäljning av alla gardiner.
Vi har ju även 20% på allt i butiken så det har minskat av en hel del kan jag säga.
Förutom att vi har ännu mer rabatt på smycken!
 
Många har frågat om själva butiksinredningen,om även den kommer att säljas.
Svaret är både ja och nej.
Eftersom jag räknar med att få med mig en del av sortimentet till Dannemora så kommer jag att behöva en del hyllor och förvaring själv.
Men kabeltrummor,kistor,hyllor/bokhyllor och vissa av de antika möblerna kommer att säljas.
 
Sen finns det annat också som ska säljas som soffa och soffbord,köksmöbler.
Jag har verkligen boat in mig på Boningen hahaha!