Ibland.....

 
För en stund sedan bestämde jag mig för att sätta mig ner,andas och ta en kopp kaffe,så varför inte passa på att kika in här samtidigt.
Det känns som att jag lever i ett ända spinn!
Ibland ångrar jag att jag trappade upp medicinen just nu mitt i allt annat,samtidigt så vet jag ju att det var ett måste.
Upptrappningen gör mig ännu mer ofokuserad,det liksom händer något i kroppen och knoppen.
Sömnen som just nu är superviktig är helt galet upp och ner.
Innan höjningen somnade jag som en klubbad säl så snart jag la huvudet på kudden.
Nu somnar jag och vaknar efter ett par timmar,har jag tur somnar jag om för att återigen vakna typ en timme senare och då är det bara att förflytta sig till soffan för att inte störa andra hälftens sömn eftersom jag bara snurrar runt i hopp om att somna.
Ibland tar jag en promenad med vovven för att inte känna av tristessen,för finns det något mer uttråkande än att zappa mellan kanaler när man inte kan sova!
Tack och lov har jag hittat ett spel på Facebook ;)
Kortspel,jäkligt bra hjärngympa och något som tröttar ut ganska fort :)
Dock blir jag väl mördad av facebookvännerna för som alla spel så skickas det förfrågningar utan att man skickar något....mina stackars söner har ivf fått :P
 
 
Ikväll har vi "Mingelkväll" på Boningen och de ser jag fram emot :)
Det var mammas förslag och det är tur att jag har henne....hon är på hugget och klippskare än mig just nu!
Åh som jag hoppas att det kommer folk!
Igår kväll sa jag till Ted att tänk om det INTE kommer några och så står vi där som muppar :-O
Grejen är väl den att jag hamnat i en situation som helt vänder upp och ner på det som är tänkt.
I och med att jag nu måste höja medicineringen,ska på röntgen av hjärnan och vet att jag kommer att behöva flacka mellan hemmet och sjukhuset ganska mycket den kommande tiden så finns naturligtvis en oro över att inte kunna sälja via nätet och här hemma som det var tänkt,därav är jag faktiskt rädd att jag efter stängning ska sitta här hemma med ett lager jag inte är kapabel att sälja....
 
Tiden får utvisa vart allt tar vägen men ikväll glömmer vi alla tråkiga saker och kör mingel för hela slanten
Och jag hoppas att de olika erbjudandena ska gå hem hos alla!