Royal Beauty

I ett par tre år har jag pysslat med att göra tavlor.
Det började med citattavlor sen blev det dop/födelsetavlor,bröllopstavlor,ordtavlor och ja allt möjligt!
Ett underbart sätt att göra av med lite energi när kreativiteten sätter in.
Barntavlor är de jag gillar mest att göra och äntligen har den där kreativa känslan infunnit sig igen och idéerna bara sprutar!
Det konstigaste av allt är att Nova-Li inte har en enda tavla av dem som jag gör!
Kanske blir det lätt så,det sägs ju att en snickare sällan prioriterar sitt eget hem först .....
 
Något jag gillar skarpt är prinsar och prinsessor men jag har som aldrig fått till det.
Alltid har jag halkat in på ugglor,krokodiler,zebror....med andra ord djur har varit min grej trots att jag mest av allt gillar allt som har med prinsar och prinsessor.
Men nu kan jag säga äntligen! För helt plötsligt sa det bara "klick" och jag kom på hur jag ville att en prins-inspirerad tavla skulle se ut.....och efter det sa det bara pang bom så visste jag hur flera stycken skulle se ut
Så nu är jag färdig med en serie om 4 som hör ihop,samma tema och för första gången är det en design som jag helhjärtat gillar själv och eftersom det är prins och prinsesstema så är den så fiffigt döpt till Roayal ;)
Nu hoppas jag på att kreativiteten håller i sig så jag kan fortsätta "bygga" på samma tema!
Födelsetavlorna (ett exempel ser ni här under) kommer att vara i samma färger som royalserien med supersöta bebisdjur :)