En mamma & två prinsar.....

 
 
Hux flux tog jag med mig dom två äldre och drog till stan.
Båda behövde klippa sig men väl där så visade det sig att man inte alls tog emot dropp-in idag!
Så vi fick helt enkelt roa oss med att tappa bort varandra på gränby och inhandla batteriladdare till digitala systemkameran för även den är borttappad....och naturligtvis lite nya kläder till vår sjuka tjej här hemma :)
 
 
Ett par ljuvliga jeansshorts,ett par ljusrosa stumpbyxor med vita stjärnor på och långärmad t-shirt och munkjacka i grått :)
 
 
Prickigt och prickigt :) Älskar prickigt !
 
Det var faktiskt riktigt roligt att ta sig iväg med "bara" halva skaran av barn :)
Innan vi åkte hem stannade vi till vid ett ställe för att liksom lägga på mamman lite inför vassen 2015 .... attans va gott det var :D
 
När vi väl var hemma sov redan madam butterfly och Ted och Ludvig förberedde sig för en filmkväll.
Själv har jag placerat mig i köket och bara njuter av att golven är skurade,mattorna nytvättade,nya gardiner och växter i fönstret och framför allt att tapeterna verkligen är på plats på varenda vägg ;)
 
 
 
Känns helt rätt att jag körde på simpel grå/beige tapet och inte klämde i med något plåtter !
Vitt,grått och lite rosa inslag känns helt perfekt....just nu i varjefall ;)