Puh!

Puh vilken lång helg som passerat! Att det är Söndag idag får jag inte riktigt in i huvudet,känns som Lördag,antagligen eftersom jag haft butiken öppen även idag eftersom det var julmarknad.
 
Igår var det riktigt mycket med folk som besökte julmarknaden :) Många tyckte att det var synd att det var mitt i månaden. 5 dagar från barnbidrag och 10 dagar från löning.
Mamma var med mig i butiken både igår och idag och sålde sin marmelad. Har ni inte testat den så tycker jag att ni ska göra det! Finns i flera olika smaker,både i större burkar och i små provsmaksburkar :)
 
Just precis nu skulle jag nog somna om jag la mig ner så att slänga sig på soffan en stund är helt uteslutet,även om jag skulle vilja ;)
 
Nova-Li är fortfarande hängig och vänder det inte tills imorgon så får det absolut bli vårdcentralen igen !
Förstår inte varför dom inte tar sänkan på henne utan bara rakt av säger att det är ett virus....hon har liksom haft feber sedan förra Torsdag eller om det var Fredag förra veckan......
Visst det kan absolut vara virus,men varför inte bara ta en snabbsänka för att utesluta infektion än att vi ska behöva belasta sjukvården om och om igen när dom endå har så lite tider!