Varför en höna i grenen!

Perkele och urk! Denna dag har enbart bestått av illamående....farlamande illamående! Men som fadern min sa " Det är självförvållat ;) " . Illamåendet har som sagt blivit värre av järntabletterna och när det är som värst tänker jag alltid att nu skiter jag i dom där tabletterna PUNKT! Men när det väl lägger sig så omvärderar jag tack och lov alltihopa och inser att det är fullt nödvändigt med tanke på att tiden är så knapp att hinna få upp värdet....och att få blodtrans vill jag absolut inte! Nej jag är inget Jehovas vittne men de känns lite äckligt på något vis .....
Självklart skulle jag inte vägra om det vart nödvändigt men kan jag hålla mig ifrån det så kommer jag absolut att göra allt för att slippa :)
Varför blev jag inte höna!? En höna ruvar i strax över 20 dagar eller nåt sånt....hade ju varit perfekt :P