Hello sunshine!

Soool !
Visst är det väl  u n d e r b a r t  med sol !
Jag mår toppenbra av solsken och ljus i massor och framförallt värmen som kommer.
Att titta ut genom fönstret och mötas av en klarblå himel på morgonen är det bästa jag vet!
 
 
Vaknade ihop med en strålande glad 2,5 åring som vanligtvis numera är väldigt envis,men än så länge har det bara varit medgörligt och glatt ;)
 
Dock hatar hon fortfarande potatis så hennes lunch fick bestå av enbart fiskbullar för jag känner lite som så att ju mer vi tjatar om potatis desto mer vägrar hon och huvudsaken är att hon ÄTER!
Och jag har en känsla av att hon kommer att släppa de där om potatisen och vi bara ignorerar :P
 
Känner mig så fantastiskt duktig som tog mod till mig idag och ringde upp smärtmottagningen på akademiska.
Tack Hanna!
Du har varit en bra coach i inboxen :D
 
Sköterskan var jättetrevlig,förstående men också frågande till hur detta bara har fått fortgå sedan barnsben utan att man verkligen gjort något mer än att gipsa ben,förbjudit mig att idrotta och bollat mig mellan olika mottagningar!
Jag fick välja mellan att be vårdcentralen om en remiss eller skriva en egen remiss.
Jag valde det sistnämnda.
VC har ju inte kunnat hjälpa mig tidigare med annat än att trycka i mig smärtstillande så varför skulle dom vara medgörliga denna gång kände jag....
Bitter,nä snarare leds som f*n !
 
Så en egenremiss är ivägskickad via mina vårdkontakter....så nu håller vi tummarna att dom väljer att ta emot mig och inte bollar vidare någon annanstans !
 
Det är rätt sjukt men man får en skjuts i kroppen bara av att ha tagit ett steg i rätt riktning.
 
Nu är det dags för madam butterfly att sova middag en stund så ska jag passa på att röja lite!
 
 
 
 
 
 
 
 
Anna

Ja, solen gör så otroligt mycket för ens humör! :)

Svar: Visst gör den :D Man blir som en ny människa!Det var något fel på länken till din blogg så jag länkar den här igen :)
Ha en fortsatt fin dag Anna !

https://inredningsanna.wordpress.com/
Babytalk Sweden