My LORD !

 
 
My Lord,hur underbar är inte våren när solen väl smyger sig fram :D
Nog för att jag fortfarande känner mig avslagen,fundersam och lite halvdeppig över att det helatiden strular,trasslar och går åt pipsvängen....men sol kan verkligen göra underverk!
Sol är harmoni för mig! Jag blir galet harmonisk,pulsen går ner och jag blir fjäderlätt i själen samtidigt som jag landar på små små moln av lugn=helt underbart!
 
Madam Butterfly har börjat vakna tidigare på mornarna nu.Tror att det är ljuset :)
Mig gör det inte ett dugg,skönt som attan att komma upp i tid och man hinner så mycket mer innan dagen börjar på allvar.
Idag hann jag med att måla om ena delen av badrummet innan det var dags för N att åka till dagmamman och med mig själv till tandläkaren och sedan till butiken.
Vi hade som plan att riva ut badrummet nere men jag kände mest  O R K A  våga skita i alla måsten :P !
Det är inget akut,det ser bara allmänt skruttigt ut så varför inte göra det lite lättare och helt enkelt skita i big time renovering och bara snygga till det som redan är :)
 
Tandläkaren gick helt okej trots att jag blir kallsvettig av bara tanken på det....undersökning känns helt okej,det är när dom stora sprutorna kommer fram som svetten börjar lacka och de slapp jag ju idag ;)
Dock känns det mindre kul att jag  E F T E R  besöket fick tandvärk hahhaa!
Antar att jag får ta och ringa imorgon.....
 
Har försökt få N att somna sedan snart 2,5 timme tillbaka men det är heeelt lönlöst!
Hon far som en tok och vill inte alls....trots att hon inte sovit mycket middag=typiskt henne.
Sover hon flera timmar på dagen somnar hon som en klocka på kvällen,sover hon enbart nån timme på dagen= kaos hela kvällen :P
 
Dags att göra ett nytt försök!