Lördag till Söndag med kladdkaka i magen....

Vet inte om jag börjar bli gammal eller vad det är eftersom jag vaknar runt 5 snåret varje morgon!
Kanske är det dags att börja prenumerera på UNT också :P
 
Både jag och T klev upp före 5 igår morse,rätt skönt att hinna surra lite på tu man hand innan husets alla två och fyrbenta vaknar till liv :)
Att vakna till strålande sol var inte heller helt fel!
 
 
När kl var strax efter 10 hade vi hunnit plocka undan allt de där vi struntade i att plocka undan kvällen innan,riktigt skönt får jag lov å säga!
 
På eftermiddagen tog jag en powernap,det är såå jäkla skönt när T är hemma och man bara kan lägga sig på säng och verkligen vila,ingen som kommer och "stör" för han finns där om ungarna vill eller behöver något!
När jag vaknade hade han ställt till med tacos och satt upp kristallkronan i köket ovanför köksön....så himla vackert det är med kristallkronor !!!
 
 
Kvällen bjöd på en Nova-Li for som en virvelvind som var kissnödig både en två och tio gånger,allt för att inte sova !
Äldsta sonen var med flickvännen i byn,mellersta låg magsjuk uppe och näst yngsta hängde vid datorn....
Vid niosnåret gav vi upp hoppet om att få N att sova så vi körde igång med att baka istället :P
 
Det fick bli både kladdkaka och cupcakes....
Nova-Li hjälpte till med att vispa samtidigt som hon vickade på höfterna till vinyl 107,alldeles tokglad och överlycklig över att slippa ligga i sängen ;)
 
När allt var klart dukade vi fram i tv-rummet,släckte ner och tände ljus.
Och med magen full av grädde och kladdig chockladkaka somnade hon som en stock!