Fluffeli-fluff-fluff

 
 
 
 
 
 
 
Jag Johanna Jossan Svensson....ja ni vet hon med håret som aldrig är som det ska!
Jag måste f*n vara världsbäst på att påbörja saker som jag sen inte avslutar.....
Är man hemmablind eller är man om man upptäcker att det fortfarande bara är halva köket som är tapetserat hahaha!!!
Eller är det så att jag enbart tittar till vänster när jag kommer utifrån och går in i köket och enbart stirrar till höger när jag kommer från andra hållet :P
 
Jag som hade tänkt att klämma in tapetsering av N's rum...vore kanske en bra idé att göra klart köket först även fast det känns skittråkigt att inte få kasta sig in bland rosa fluff och tassels på direkten!
 
Alltså nu låter jag så där fantastiskt energisk igen :D
Lite som att "lätt som en plätt,fixat på 5 minuter" !
Ack vad jag bedrog er ett tag där för antingen kommer jag att lura på någon annan att tapetsera ELLER så kommer jag att göra det själv och då mina fina kommer det att ta tid....
För först ska jag fundera över när jag ska börja och skjuta upp det ett par tre gånger.... sen när jag väl kommer fram till att NU börjar jag,då ska alla grejer fram och när de är gjort och jag är som mest laddad och redo då är alla hungriga och då ska T åka till affären och behöver lite råd med vad han ska handla för han har sån beslutsångest över vad han ska välja av allt ätbart på ICA ;)
Sen behöver nån prata med sin mamma och berätta massor av jätteviktiga saker som får hela planeten att snurra 57 varv i minuten medan hjärnan skriker:
"SÄTT IGÅNG NU FÖR H*LVETE SÅ DU BLIR KLAR NÅN GÅNG"
 
Japp min hjärna brukar ofta svära åt mig ;)
 
Fast sist när jag tapeteserade...de som blev bara halvfärdigt då hade jag madam butterfly med mig och de gick ju så där jättemycket mindre bra.
Hon är så himla fantasirik och fantastiskt go'fisig hela tiden.
Kladda tapetklister i håret,rolla tapetklister på golvet,köksön,hunden och hela sig själv tyckte hon var superkul ..... då svor inte min hjärna åt mig....den bara påminde mig om att behålla lugnet ;)
 
Imorgon ska det ivf beställas tapeter och till 99,9% har jag bestämt mig för vilken.
Det får bli en enfärgad pastellig rosa,då blir det lättare med annat fluffeli-fluff-fluff :)