Borde sova!.....

 
 
Borde definitivt ha sovit för länge sen men det är helt omöjligt.
 
Visserligen somnade jag med Nova-Li när hon tog sin eftermiddags-lur som pga att jag somnade varade i över 4,5 timme.....jag var helt slut efter dagens bravader!
Hur ofta inträffar först ett bedrägeri och ganska precis 3veckor senare en kassa-stöld?
Det var inte bara kassalådan som blev tom,hela jag blev helt tom!!!!

Här om dagen var jag skitförbannad på polisen över att dom lagt ner utredningen om bedrägeriet men idag kan jag säga att jag är såå tacksam för samtalet med dem!
Hon som tog emot anmälan måste ha gått någon psykologutbildning för hon var fantastisk.....lugn,sansad,trevlig och så empatisk!
 
 
Jag är en sån som alltid ser det som att saker och ting som sker har en mening,ett budskap.....
Och ibland undrar jag om det ens är meningen att jag ska ha nån butik....det har bara strulat från allra första början och skulle jag ens berätta om allt så skulle ni tro att hela min värld är helt sinnes !!!
Men det är den inte,jag har massor i min egen lilla värld som är alldeles underbart fantastiskt men det är bara det att det  A L L T I D  blir förbannat omständigt knepigt och energikrävande!
 
 
 
Sent i Fredags kväll tog jag mig i kragen och tapetserade klart köket,alla sov,musiken flödade från Vinyl 107 och jag kände mig faktiskt så där fantastisk harmonisk som jag faktiskt (tro det eller ej) gör ibland :)
Att vakna tidigt i går morse (läs Lördags morse :P ) och ha ytterligare en sak på att göra listan kändes underbart skönt kan jag lova :)
Nu är det bara lite "pyntande" och gardiner som ska på plats.
Fönsterna i vårt hus är både breda djupa och höga,bredden med listerna runt fönstret är 160cm så dom är jäkligt breda OCH höga!
Funderar på om jag ska ha en jättestor murgröna på båge som tar upp lite mer....
Den som står i fönstret på bilden är en "normalstor" och brukar inte stå där,det var en viss liten butterfly som kom knatandes med den från sitt rum och placerade den där....hon är duktig på att flytta runt saker våran lilla butterfly!
 
 
 
 
 
Elodie - H&M - Stjärnor - babyrum - bebis - flicka - inredning - jag älskar - kök - lantligt - polis - rosa och vitt - stöld - tapet