BooBongk!

 
Puh och hjälp ! Frissan imorgon och jag är lika nervös varje gång hahaha!!
Det är superfantastiskt att gå till frissan och bli ompysslad.
Jätteskönt när nån pillar en i håret och så.....MEN! Hur ser man ut i den där hemska spegeln egentligen :-O
 
 
Alltså FY jag känner mig hemsk med den där klippkappan som riktigt framhäver dubbelhakan så man på riktigt inser att:
"Ja johanna,du börjar bli lite väl fet nu!
Och gammal!
Ser du påsarna under ögonen!?
Mm och dom blåa ringar runt dom där påsiga glåmiga ögonen också !"
 
Jag tittar upp och in i spegeln igen,höjer hakan en decimeter och tänker
"Är jag verkligen sådär ful? Vänta nu! Alltså är det inte klippkappan i grått som liksom speglar av sig så jag ser sådär blek ut?"

Tittar ner i knät igen medan hjärnan svara tillbaka med:
"Lägg av! Du är fet och det hände inte över en natt!"
 
Tänker:
"Men hallå är det inte lite lagligt?
Jag menar 4 ungar upp och ner i vikt och 35 år?
Lite lagligt är det väl....T är också...

Blir avbruten av hjärnan:
"Hallå dra inte in han nu också!
Eller menar du att du får se sådär dassig ut bara för att han lagt på sig?"
 
Jag:
"Men helvete jag måste börja träna!
VARFÖR varför,jag lovade ju mig själv när jag var 20 att jag aldrig....
men satan!!!
Nu är jag ju där redan!!!"
 
Frissan drar igång fönen....allt börjar kännas liiite bättre,lite snyggare och lite mindre blöt- katt över det hela!
Hon duttar i nåt glansigt,lite volym på de....klart!
 
Reser mig upp går 5 meter från spegeln.....och njuter! På håll ser det ju kanon ut,ingen dubbelhaka och lite mera färg i facet :D
 
Håll tummarna för min dag hos frissan imorgon ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Camilla

Haha, näeee..var inte så hård mot dig själv! Du ser nog fab ut i vilken spegel som helst :D
Själv tar jag av mig glasögonen hos frissan, så jag ser bara nån suddig muminliknande figur i spegeln... :P

Svar: Hahahaha men smart Camilla :D !!!
Babytalk Sweden