Nu händer det grejer!

Jul jul strålande jul :)
Jäklar anamma vad jag ligger efter i julstökandet! Ja jag är ju mest sjuk helatiden så jag vete-sjuttsingen hur jag ska lyckas om vi säger så :P
 
Har i princip legat nerbäddad hela veckan och alla råd om "ta det lugnt!" "Vila dig nu" osv funkar  I N T E  så bra som jag önskar hahaha....
När jag väl somnat har jag sovit som en stock,men däremellan har jag fått wordfeuda mig igenom sängvistelsen för att inte krypa ur skinnet pga prestationsångesten som bara stiger!
 
Men lite har jag fått gjort ivf som att kramas mycket med Nova-Li ;) Hon  Ä L S K A R  att kramas (just nu ivf) precis som sin mor!
Helhjärtat med armarna runtom en så man blir alldeles varm i hjärtat :D Hon har även kommit in i någon kiss & bajsperiod för allt är kiss,bajs,kiss,bajs :P
 
En annan sak som äntligen är på G är webbutik :D
Efterfrågan på wbbutik har kommit mer och mer allt eftersom och till slut kände jag att det var nog dags att börja kika på det.
 
Att dra igång en webbutik upptäckte jag var mer än lätt som en plätt,avtal hit och avtal dit.
Efter mycket om och men beslöt jag mig för att öppna webbutik via Tradera.
Tradera är en stor "samlingsplats" med stor räckvidd och känns som ett bra sätt att komma igång på.
 
Butiken på Tradera funkar precis som en vanlig butik förutom att du som kund har flera alternativ att välja på när det kommer till betalning och man kan som sagt även få produkterna skickade till sig till förmånligare priser än vad jag kan erbjuda idag.
Likaså känns det super att kunna erbjuda betalning via klarna faktura och att kunden själv kan välja om man vill hämta i butiken eller få det skickat till sig :D
 
Nu är det bara lite finlir kvar innan webbutiken är klar!
 
 
 
 
 
 
Inger Eriksson Bursell

Du är en klippa Johanna som fixar och trixar! Låt julen bli lugn och fin och ta julstäden efter istället och umgås och njut av fina familjen. Kram och krya på dig <3

Svar: Tack Inger :)I helgen har jag umgåtts mycket med min underbara familj <3 Allt arbete blev lagt åt sidan :D
Kram till dig <3
Babytalk Sweden