Onsdag.....

 
Hur är det möjligt att ett hem kan bli såå upp och ner bara av att man sackar ner i några dagar?
Jag kräks kräks-döden på mig själv just nu hahaha
 
Jag bjuder på den bilden,helt gratis ;)
En bild säger mer än 1000 ord och den här bilden säger "i ärlighetens namn,så här kan en trött 4 barnsmamma se ut"....
Förståndet säger "gör de å de å de NU!" men jag är så fantastiskt slut på energi !
Tårar tar energi som min kloka mor sa....och ja,hon har rätt,man blir inte människa av att gråta och se andra gråta....
 
Igår eftermiddag/kväll hade vi besök av Emmy,Kurts dotter :)
För mig var det jätteskönt att ses och prata om allt mellan himmel och jord....för Ludvig vart det jättejobbigt....det fattades en person som alltid brukar vara med så natten blev lång och han kom inte till ro förrän sent på natten.
 
Imorgon kommer tv och gör inspelning för "det okända",känns rätt skönt att äntligen få det ur världen....tredje gången gilt hoppas vi på,då vi första gången dom skulle komma fick magsjuka och andra gången så brann uthuset ner....
 
Ska bli väldigt intressant även om det känns konstigt,skepptiker finns,även jag är lite av en skepptiker trots att jag upplevt massor av konstigheter här hemma....
Kanske kommer vi äntligen att kunna ha fotografier och tavlor på väggen och eftersom jag vet att dom snart kommer har jag till och med vågat srälla fram en spegel som egentligen ska hänga på väggen,men vem vill ha 7 års olycka liksom ;)
Så tillsvidare får den stå lutad mot väggen!
 
 
 
Matrummet fick sig en ommöblering i Söndags och ett litet bord införskaffades för pyntelipynt....det blev såå mycket mer plats när kökssoffan fick flytta.
 
 
 
Jag vill egentligen göra mig av med kökssoffan,men T vill prompt ha den kvar...så nu pryder den hallen uppe framför fönstret och katterna trivs väldigt bra!
 
Teddan grundmålade trappen förra veckan men den har Nova-Li redan hunnit satt prägel på med en blyertspenna plus att både hund och katt gjorde avtryck i färgen hahaha!
 
Hoppas ni alla får en fin Onsdag,var rädda om er!