Eftersök!

 
 
Här om kvällen tog hela familjen en snabbvisit till storastade för inhandling av kostym och skor till A som tar examen nästa vecka.
Överallt lockade man med finfina erbjudanden.....men jisses vilka priser.
Det blev en klassisk kostym i svart med väst och fluga :)
Stiligt är bara förnamnet!
 
Tänk att vår lilla "Abbe-sillen" blivit så stor!
Ibland vill jag spola tillbaka tiden och får göra allt en gång till :D
 
När familjen Annorlunda från Dannemora City åker till stan måste någonting bli åtminstone lite galet....japp jag kom bort :P
Ja alltså enligt övriga familjen var det jag som kom bort och inte dom ;)
Separera er aldrig åt där en (i detta fall jag) blir utan telefon,för familjemedlemmarna blir så tossiga då :P
 
Jag skulle bara in på Lindex en "snabbis" medan grabbarna och Nova-Li gick till någon icke intressant affär....vi bestämde att jag skulle komma dit när jag var klar....och de vet väl alla att en snabbvisit i en klädbutik fylld av klänningar blir ingen jättesnabb visit ;)
Så när jag väl var klar,hade dom tydligen gått!
 
Jag stod länge och väl och väntade på ett och samma ställe,säkert i 5 minuter innan jag pep in på en annan klädbutik full av barnkläder ;)
 
Till slut hittade jag på N och Ted i bilen utanför entrén,men då var dom tre vise männen inne i köpcentrumet och hade eftersök på mig så pappa T fick ta upp komradion och meddela att "målet var hittat" !
 
Jag hittade massor av fint till Nova-Li.
Demin är verkligen en favorit när det kommer till klänningar :D
Ingen blev gladare än jag när jag såg att jeansklänningen jag köpte till henne förra året även fanns i år!
Så det blev en sån och en annan jeansklänning och toppar,byxor,leggins,munkjackor men skor hittade jag inga tyvärr så jag lär ta mig till stan nån mer dag och leta vidare,för varken foppa eller nikeskorna passar till klänningen hon ska ha när Albin tar examen.