Beslutet är fattat!

 
En lååång process är över och äntligen kan jag komma med något konkret....
Butiken kommer att stänga ner inom kort!
Jag har processat med mig själv som aldrig förr men någonstans måste jag vara klok nog att fatta ett beslut som är bra för alla!
 
Det är med dubbla känslor jag tagit detta beslut,en del av mig har sorg medan en annan del av mig känner lättnad.
Det är en rejäl fight jag tagit i boxningsringen och jag har insett att man inte ska fightas mot en motståndare i fel viktklass som du ständigt bli knockad av.
 
Jag kan inte leva mitt liv utefter vad jag tror andra förväntar sig av mig.
Jag måste få leva mitt liv på mitt sätt efter MIN förmåga!
Det har varit så illa så jag inte ens har kunnat vistas i butiken mer än ett par tre timmar innan hjärnan slokat.
Mamma har varit fantastisk och för att vi ens ska ha kunnat prata med varandra har vi fått sitta utanför butiken för att hjärnan ska sända ut rätt ord,i butiken har det inte blivit  några ord alls eller rena rama rappakaljan.....när det blir så gäller det inte att bli frustrerad,vilket inte alltid är så lätt!
 
 
De veckor (ca 2) som Boningen finns kvar i lokalen kommer vi att ha olika erbjudanden och när dagen D är här och butiken ska tömmas flyttar vi hem till Dannemora.
Det får bli en sommarbutik och nätförsäljning av resterande :)
 
Vi kommer även att ha kvällsöppet under vissa kvällar av veckorna som är kvar.
Mer om de extra öppettiderna kommer inom kort!
 
 
 
 
 
Camilla

Tråkigt att det inte blev som du hade tänkt, men klokt av dig att ta ett beslut som är det bästa för dig och de dina! Nu har du ju provat och behöver inte gräma dig på pensionärshemmet att du inte testade :) *Kram*

Svar: Aaahahahaha Camilla den var bra! Nu slipper jag gräma mig på pensionärshemmet hahahhahahaha :D !!!
Babytalk Sweden