Nån som kan?????

 
 
 
Finns det nån här som är duktig på kroppens funktioner?
Jag fattar inte riktigt vad det är med min kropp!
Trött Trött och åter trött kännde det som....
 
Har försökt googlat runt men allvarligt så finns det massor av olika knep,råd,tips och metoder....
Jag är ju sjuk heeela tiden vilket i sig är helt värdelöst och inte blir jag piggare av de heller!
 
Efter att ha kollat runt en del och bestämt mig för att nyttig kost verkar vara A och O så halkade jag in på fasta....att fasta verkar ju vara dunder för kroppen,rensa ut allt skit man har ligger och skräpar i omloppet liksom!
Jag fixade nästan 3 hela dygn!
Alltså jag klättrade nästan på väggarna :-O

Efter en hel dag och lite till utan fast föda hade jag TOTAL överskottsenergi och att försöka sova var helt dödsdömt för det kröp i hela mig!
Början av dag 2 var precis likadan,alltså det går inte ens att beskriva känslan,hela kroppen gick på högvarv!!!!
Pigg var bara förnamnet,för att inte tala om speedad :-O
 
Sent på kvällen mot dag 3 hände något ännu värre! Jag började helt plötsligt bli sugen på saker jag annars INTE gillar!
GRÄDDTÅRTA!!!!
 
Hjärnan bara skrek efter jordgubbar och grädde hahaha!!!
Jag kunde riktigt känna hur gott det var och det bara vattnades i munnen på mig....knäna skakade,händer och fötter var som isbitar och jag vankade fram och tillbaka för att försöka stilla all överskottsenergi !
 
Så låt höra,är det nån som är kunnig eller halvkunnig på detta område?
Varför betedde sig kroppen på detta sätt?
Vad är det egentligen som händer när man fastar och varför detta adrenalinpåslag???
 
 
 
 
Camilla

Oj, intressant! Hoppas någon ger dig ett bra svar på detta!

Svar: Ja verkligen :) !!! Helt galet!!!
Babytalk Sweden