Onsdag hela långa dagen!

 
Hela den här dagen har jag bara studsat runt med ett lyckorus i kroppen! Nog för att allt kaosat till sig lite redan från start med att vi försov oss ;)
På förmiddagen skulle jag till banken men då var inte min handläggare där,hon hade missat att hon skulle på kurs hem och röjde undan lite inför 1 år VS 16 årskalaset för Nova-Li och Emil och mitt i allt ringer Hanna från Snö of Sweden och säger glatt "Jag är hos dig om 5 minuter". Öh what!? Hoppsan sa jag hade visst bokat in möte med henne för att kolla på sommar kollektionen OCH höstkollektionen.
Jisses människan hade en hel resväska med sig med massor av juveler.
Teddan fixar käk,så min middag åt jag samtidigt som jag hade möte med henne....
När hon åkte så sa hon " Det här är det bästa kundmötet jag har haft,du är så naturlig och bara är " .... Hm var det för att jag satt där med håret på sniskan i en tröja med lite gröt på och käkade min middag samtidigt som jag försökte få fram vad jag ville beställa mellan tuggorna hahaha!

Efter maten skickade jag iväg Teddan till hembageriet för köp av tårtor,han köpte 2 stycken och massor av bullar....grejen var bara den att mamma och jag hade tydligen kommit överens om att hon skulle fixa tårta och hon i sin tur hade bett syrran att göra en .....så helt plötsligt stod vi här med 2 bageritårtor och 1 suuuperfin Ida-tårta :D
Alla tårtorna gick inte åt så 1,5 tårta står i kylen....gissar på att grabbarna kommer att mumsa tårta imorgon ;)

Imorgon får jag lokalen och jag tror att det är väntan inför de som gjort denna dag sååå lång!
Och en sak som jag verkligen upptäckt dom senaste dagarna är att jag har så många fantastiska människor omkring mig....jag kommer för alltid att vara dem evigt tacksam!

Mamma Mormor Bert Ida och Lill ni ÄR fantastiska!!!
 
Nova-Li somnade jätte sent idag,halv tolv :-O Efter det blev det plocka i och ur diskmaskinen och röja bort allt för imorgon bitti bär det av mot lokalen med en fullastad bil full av saker som redan hunnit komma.

Herre gud imorgon börjar verkligen ett nytt kapitel i mitt liv och jag hoppas att den deckare det hitintills har varit ska övergå till en kioskroman eller liknande ;)
Camilla Morell Stark

Kommer att bli skita bra det där Johanna :) är ju som gjort för dig som verkligen älskar att hålla på med inredning och en massa andra skojsiga saker :)

Svar: Tack Camilla :) Jag ser sååå fram mot det här !
Kram <3
Babytalk Sweden

Mamma

Åh, min älskade dotter, det ska bli så himla kul och är det någon som är värd detta så är det DU <3

Svar: Älskar dig mamma <3
Babytalk Sweden

Kattis

Kommer att passa dig som handen i handsken det där..ska bli spännande att komma till din butik..men jag gissar ärr plånboken får va hemma...;-), kommer nog att handla mig utfattig annars..;-) hihihi

Svar: Kattis du e bra go du <3
Kraaaaam!
Babytalk Sweden

Camilla

Så spännande! Önskar dig all lycka med din butik! Hade jag bott närmare hade jag givet kommit förbi och handlat :D

Svar: Ja tänk om du bott närmre Camilla <3
Babytalk Sweden