Men jösses!

Men jösses man tror nästan att man är i något tropiskt land!
Vilken värme! Fast vi ska nog inte klaga,det finns dom som har det värre just nu....tänker på skogsbranden i Västmanland!
Nova-Li har börjat inskolas hos dagmamman igen och det går riktigt bra. Det blev ju lite si och så med första inskolningen eftersom hon blev sjuk hela tiden och sen gick Ted på pappaledighet ....

Tanden och inflamationen i käkbenet ställde till det rejält kan jag lova.....penicillinet var inte det ljuvligaste medicinen för magen som rasade totalt :/
Värken är nästan borta men magstackar'n *urk*!
Helgen bestod av något man kan jämnföra med diet :P Tack och lov mår den bättre nu,men för att beklaga mig lite till så "fy f*n hur man mår" när magen inte är okej....man blir ju helt slut!
Idag är första dagen som jag känt mig pigg :D Har kunnat dricka MYCKET vatten och även kaffe :D
Tyvärr fick jag avbryta penicillinkuren,men hann äta den i några dagar ivf :)
Nu tänker jag bara ta det lugnt och låta kroppen få återhämta sig. Med tanke på min tarmsjukdom så törs jag inget annat och för en gångskull känner jag mig någorlunda klok ;)
 
 
 
matilda

Var har du gjort din fina design på bloggen?
Hjärtanen som flyger omkring, blev rent förälskad :)

Svar: Hej Matilda :)Jag har gjort den själv och hjärtana är en kodrad du lägger in i din kodmall :)
Kan kolla om jag hittar den om du vill!
Babytalk Sweden