Tiden mina vänner tiden !

Tiden bara rusar iväg och själv känner jag det som om jag står och stampar på samma ställe hela tiden !
Blir man en gnutta stressad så funkar inte riktigt planeringen och att få en struktur på "flyttaruntallasakerna" är inte lätt !

När man har en liten är det så himla mycket som kommer mellan hela tiden! Och just nu har hon väldigt ont i munnen. Gnager,dreglar och gnyr. Äter lite,gnyr och somnar. Sover i 20 minuter,vaknar och gnyr. Självklart är hon glad också men överhängande delen av dagarna innehåller just gny & gnag.

Rummet som ska göras i ordning ligger innanför vårat sovrum och i vårat sovrum sussar ju den lilla damen....så när hon sover kan jag INTE plocka/packa/flytta/rensa för då vaknar hon och när hon är vaken så vill hon inte alls ligga på golvet. Vilket dilemma ;) Och jaa jag blir faktiskt lite stressad för jag vill bli KLAR nån gång!

Just nu sussar hon så jag tänkte ta tillfället i akt att dra igång bryggaren :) Kan behöva sparka igång systemet,man blir inte människa av att ha en liten tös som vaknar en gång i haövtimmen nattetid....stackarn,lide med henne,vore bra skönt om dom små grynen kunde spricka fram!