Det tar sig sa mordbrännaren .....

Äntligen börjar Nova-Li's rum bli klart. Allt tar så mycket mer tid med en liten som vill ha uppmärksamhet. Att fixa i ordning ett barnrum gör man inte i en handvändning ;) Inte jag ivf. Känns som om jag har flyttat runt alla saker ett ex antal gånger för mycket. Och allt slutade med att sängen inte står där jag planerat att den skulle stå.

Att ha ett rum åt hennes saker är en befrielse! Så himla skönt att kunna slänga in babygym,gåstol babysitter och leksaker där efter att hon nattats :)

Rummet har jag planerat i huvudet sedan dag 1 kan jag lova och det är sååå kul ! När grabbarna var små fanns det nästan ingenting inom barninredning. Man hade en spjälsäng och thats it och om det var nån butik som hade barninredning så var det skitdyrt eller skitfult :P Visst jag hade inget speciellt inredningsintresse då heller och fick som inte till det som jag ville.

Hela förra veckan bestod av att rensa garderober,sortera,flytta runt saker och M Å L A !  Grunda mata rensa grunda igen gosa bebis laga mat täckmåla flytta grejer fixa med läxor handla.....och andas ;)



 
 
 
Kids Concept by Sweden - Stjärnor - baby - babyinredning - babyrum - barnrum i rosa - flaggspel - kids concept - lexington baby - rosa och vitt