Dagarna rullar på

Dagarna bara flyger iväg och jag kan inte förstå att det är ett halvår sedan lillan kom till världen!!

Här hemma känns det mesta lite upp och ner! Just nu är jag bra jäkla less på att bo i detta kaos....faktum är att jag insett att mammas väninna hade så rätt när hon sa att i ett sånt här hus blir man aldrig färdig . 
Det var vid hennes första besök här hemma,huset var precis nyinköpt och i mitt stilla sinne tänkte jag "är hon inte riktigt klok !? Klart man blir!!" Men hon hade väldigt rätt i de hon sa och just nu har JAG lite svårt att förlika mig vid detta kaos ;) 

Känns som om vi levt ett liv med kartonger för länge nu !
Helst skulle jag vilja hiva iväg allt som står inträngt i var och varannat rum men 2 rum är ju nästan tömda och om jag slänger det vad ska vi då ha där när rummen är klara ? Köpa nytt haha öh NEJ!

Imorgon bär det av och kolla in tapeter till matrummet och tv-rummet nere. Kan inte riktigt bestämma mig för vilken stil jag vill ha. Gillar ljust men ändå men skulle kunna tänka mig att göra tv-rummet i mörka toner. Älska när det blir lite skottsk-engelsk bibliotekskänala! Rutigt mörkt och burrigt. Dock är vi så oense om den blivande soffan och den T prompt vill ha stämmer inte alls med vad jag har för bild av rummet i huvudet.

Hallen som vi påbörjade vid jul förra året skiter jag helt i nu,den står bara där ofärdig och allmänt deprimerande! Golvskivorna har spruckit och plastmattan har "korvat" sig vilket känns såååå pissigt om det är okej att jag låter lite neggo ;)

Nu blir det till att köra racet här hemma,ligger lite efter pga att jag slöat både igår å idag ;)