Lördag!

Idag drog grabbarna iväg med Tobbe Trucker på VM i fotbollsgolf :P Trodde nästan att det var en skämt....fotbollsgolf :P

Novis har sussat nästan hela dagen. Hon har käkat och somnat om efter varje mål mat. Nu på kvällen vid 22 tog jag faktiskt upp henne trots att hon sov och gav henne lite mat. Brukar absolut inte göra så men hon har ätit få gånger och jag ville som minimera risken att hon blir vrålhungrig i natt istället ;)

Vi börjar se ett mönster i hennes "sova-dygnet-runt-dagar" för oftast är hon på alerten riktigt Måndag-Fredag med vakna dagar som bara har korta sovpauser på sammanlagt 1,5 timme/dag. För att sen sova järnet hela helgerna.
Än så länge sover hon hela nätterna vilket är superskönt. Vi går som bara å väntar på att det ska bli andra bullar ;)
Grabbarna var ju hemska på nätterna! Jag har äntligen börjat få lite rutiner trots att hon är vaken. I ärlighetens namn blev jag lite stressad av det ett tag. Mycket eftersom hon bara åt åt åt hela dagarna. Nu har hon ökat på mängde per mål och behöver inte äta lika ofta och då hinner man med så mycket mer :)
Och det bästa av allt är väl att jag själv får så väldigt mycket mer gjort numera eftersom jag måste passa på att hinna med när hon kvartar eller vill sitta i babysittern :) Det är illa när man l e t a r tvätt för att tvättkorgen är tom hahaha!

Grabbarna stormtrivs med sin lillasyster. Varken jag eller T trodde att dom skulle tycka att det var så här roligt med ett litet syskon,men där hade vi fel för dom duttar och gosar och gör allt för att få henne att skratta och hör å häpna så har frågan kommit som vi ALDRIG trodde skulle komma "Kan ni inte skaffa en till bebis :D " Ööööh W H A T ! Hahaha!
Fast ändå väldigt kul att denna lilla donna väckt såna känslor i en tonåring,även fast vi inte tänkt skaffa några fler barn/syskon så blir man varm i hjärtat!!!