Äntligen ONSDAG!

Äntligen är det ONSDAG och dax att bege sig mot hospitalet. Ska bli ofantligt skönt att få träffa läkaren är så himla trött på att inte kunna röra mig utan att kräkas!
Rörde mig alldeles för mycket nu direlt på morgonen,gick väl hela 10 meter sammanlagt och illa kvickt ökade pulsen och därmed blev det en avslutande spurt in på muggen!
Borde egentligen ha insett redan när jag såg mig i spegeln vid halv fem att jag skulle ta det lugnt idag eftersom jag var svullen som en gris i ansiktet :P

Mitt i allt ringer idioterna som ringer varje vecka om att min dator är trasig,babblar på engelska och tjatar om mitt id nr som finns under datorn.....det brast totalt och mannen på andra sidan luren fick heta både det ena och det andra!

Lär åka i tid för i Gimo har det tydligen kommit SNÖ :D