Julafton i Dannemora City

Jul jul strålande jul!
Julen har varit helt fantastisk,nog för att det var väldigt stressigt in i det sista då renoveringen av hallen drog ut på tiden och mattläggningen inte blev av fören på eftermiddagen dagen innan julafton.Men nu är den på plats och det blev kanon bra!!!
På Julaftonskvällen kom första riktiga sparken från bebben! Vilken känsla :D! Lika magiskt som alltid! Idag fortsatte sparkandet och jag blev lika förvånad varje gång och varje gång den sparkar till ler jag automatiskt :)

Med dom andra har jag känt sparkarna mycket tidigare och jag har nästan tyckt att det har varit lite "obehagligt" att inte känt av denna lilla krabat.Med E minns jag så väl första riktiga kickarna,det var när T låg inne på onkologen och behandlades för sin cancer.E´s sparkar var varje dags höjdpunkt för oss båda :)

Årets Julafton var en känslomässig berg och dalbana! Tror det kallas för hormoner de som ställer till med allt de känslomäsiga,samtidigt tror jag att det är lyckan jag känner som förstärker allt,för jag känner en så otrolig lycka,en lyckokänsla jag inte upplevt på länge!
Milo var sötare än någonsin,mamma strålade vackert och när kusinerna från Alunda med fader kom så började jag nästan gråta hahaha :D När det var Kalle Anka på TV:n fick jag dra mig in i köket med T för att saknaden av Pappa & Moster M som inte var här blev för stor och tårarna kom.
Varje julklapp kändes fantastiskt unik och jag ville bara krama ALLA av tacksamhet!
När paketet från Milo öppnades med ett fint litet kort med frågan om jag ville bli Milos Gudmor....ja då brast allt(!) och tårarna sprutade som aldrig förr....men av LYCKA & GLÄDJE!

 Tack alla som kom och firade årets Jul i Dannemora City!